Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Wiadomości

Concrete Genie zadebiutuje w październiku

Pixel Opus ujawniło datę premiery swojej najnowszej gry. Magiczne Concrete Genie zadebiutuje w październiku.

Sony do tej pory nie kwapiło się z ujawnianiem dat premier tytułów, które zapowiadano kilka lub nawet kilkanaście miesięcy temu. Coś jednak się zmieniło i nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że Death Stranding pojawi się w listopadzie, a dzisiaj ogłoszono październikową premierę Concrete Genie.

Odpowiedzialna za grę ekipa Pixel Opus jest jednym z najmłodszych studiów pod skrzydłami Sony. Założona przez ludzi po studiach, debiutowała z grą Entwined, o której pamiętają chyba tylko kronikarze. Typowy średniak z zacięciem artystycznym. Sony jednak widziało coś w młodym studiu i pozwoliło im stworzyć kolejną grę. Tak narodziło się Concrete Genie, tytuł, w którym wcielimy się w Asha, który podróżując po swoim rodzinnym mieście, odmalowuje go, korzystając z magicznego pędzla. O ile warstwa techniczna nie plasuje tytułu w najwyższej lidze, tak pomysł i warstwa artystyczna wyróżniają grę spośród wielu innych premier.

Sony ogłosiło, że Concrete Genie trafi do sprzedaży 9 października zarówno w pudelkowej, jak i cyfrowej wersji. Japońska firma ostatnio bardzo mocno promuje zakupy w PS Store, toteż do wersji Deluxe, która dostępna będzie tylko w sklepie Sony, dodane zostaną:

  • Dodatek – pakiet pędzli „Staw”.
  • Cyfrowa ścieżka dźwiękowa.
  • Cyfrowy album z grafikami.
  • Dynamiczny motyw „Concrete Genie – Latarnia morska”.

Cena za bogatsze wydanie to 169 złotych. Normalna wersja wyceniona została na 129 złotych, podobnie jak pudełkowe wydanie.

Concrete Genie on PS4

Concrete Genie wspierać będzie także PlayStation VR, wymagane jednak będą oba kontrolery PlayStation Move. Ponadto, w momencie premiery dostępny będzie Tryb Photo, wzbogacony o dodatkową funkcję „Replay”, dzięki której będzie można od początku prześledzić, jak krok po kroku powstawała artystyczna kompozycja. Co jest miłym ukłonem, jeśli popatrzymy na to, że główną osią gry jest malowanie świata.

https://i2.wp.com/live.staticflickr.com/65535/48406433191_8ecead6130_k.jpg?resize=880%2C495&ssl=1

Tak wygląda motyw dołączany do zamówień przedpremierowych

O autorze

Przez lata byłem redaktorem naczelnym serwisu PS3Site / PSSite / NeoSite. Aktualnie wraz z Kamilem prowadzę tego bloga. Uwielbiam japońskie RPG-i, gram głównie na PS4, choć posiadam też mocnego PC-ta, 3DS-a i Switcha.

Kliknij, by skomentować

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warto także przeczytać

Recenzje

Shadow Warrior 2 jest idealnym przykładem, że lepsze jest wrogiem dobrego i ślepa pogoń za panującymi w momencie procesu tworzenia gry trendami nie zawsze...

Recenzje

Bounty Battle jest kolejnym przykładem, że do stworzenia dobrej gry nie wystarczy skopiować czyjegoś sprawdzonego pomysłu. Poza Brawhallą i PlayStation All-Stars Battle Royale żaden...

Recenzje

Grzebanie w cyfrowej bibliotece gier kupionych za grosze w różnorakich promocjach pozwala wyciągnąć tytuły, o których zakupie dawno zapomniałem. Konsolowa wersja The Incredible Adventures...

Gry

Marvel’s Avengers będzie jedną z największych premier tej jesieni. Square Enix razem z Marvelem, rękoma Crystal Dynamics i innych studiów pomagających w produkcji, pracuje...

Copyright © 2020 Glitch.com.pl Kopiowanie treści, jak i fragmentów jest surowo zabronione.

%d bloggers like this: