Takiego ruchu nikt się nie spodziewał. Kilka miesięcy po tym, jak kultowy w świecie PC-towych przygodówek Blade Runner stał się grywalny dzięki usprawnieniom wprowadzonym do emulatora ScummVM i trafił na platformę GOG, znane z portowania starych gier Nightdive Studios ujawniło, że Łowca Androidów doczeka się usprawnionej wersji, która trafi na konsole i PC-ty. Jest to owoc współpracy dewelopera oraz filmowego producenta Alcon Entertainment.
Przez wiele lat mówiło się, że Blade Runner przepadł w odmętach historii i bez starego PC-ta, nie da się gry odpalić. Początkowo wala odnawiania starych gier tchnęła w serca fanów nadzieję, jednak ją szybko rozwiali byli pracownicy Westwood (studio odpowiedzialne za grę), którzy przyznali, że w trakcie przeprowadzki z Las Vegas do Los Angeles (gdy Westwood zostało połączone z EA Los Angeles) został zgubiony kod źródłowy gry i próba odtworzenia go z gotowego produktu to koszt paru milionów dolarów.
Jednak latami nad rozwiązaniem tego problemu męczyły się osoby odpowiedzialne za ScummVM, którym wreszcie udało się całość rozgryźć, przez co Blade Runner stał się ponownie grywalny na nowych maszynach. Nightdive uznało jednak, że tak kultowa produkcja zasługuje na więcej i w przyszłym roku oddadzą nam w ręce Blade Runner Enhanced Edition. Odświeżona wersja powstała na podstawie tzw. inżynierii wstecznej, co pozwoliło wprowadzić niezbędne poprawki i kompatybilność z nowym sprzętem. Doczekamy się wsparcia dla współczesnych rozdzielczości i obsługi widescreen, uaktualnione modele postaci i scenki przerywnikowe, nowe wersje językowe, wsparcie dla zmiany przypisanych klawiszy na klawiaturze i opcja grania na kontrolerze. Do tego dochodzą wersje konsolowe (PS4, Xbox One i Switch), a to wszystko dzięki przeniesieniu tego na silnik KEX, z którego korzysta Nightdive
Niestety w tym momencie nie mamy żadnego materiału wizualnego z Blade Runner Enhanced Edition, pozostaje więc rzucenie okiem na oryginał.

